DIUMENGE 6 D'AGOST DEL 2023.
Circuit : 10 Km, circuit 85% per camí de terra i 15% per asfalt.
Sortida : carrer Benet Jané,24 (Plaça del poble) del Papiolet a les 9:00 hores del mati.
Cursa Campi qui Pugui queda limitada a 200 participants.
Més informació a www.cursacampiquipugui.com ,www.athleticevents.net. i també ens podeu trobar al Facebook Cursa Campi Qui Pugui.
Els participants menors de 18 anys hauran d’omplir i signar l’autorització per menors que podreu baixar de la nostre web i de Athletic Events.
Autorització tutor / tutora : https://photos.app.goo.gl/StWB8RYwnN4R72Qz8
Recollida de dorsals : es farà el mateix dia de la prova fins 15 minuts abans del inici de la cursa.
CATEGORIES
17- Categories femenines i masculines:
F1/M1 SENIOR Nascuts/des després del 1992
F2/M2 SENIOR MASTER Nascuts/des entre 1992 i 1983
F3/M3 VETERA Nascuts/des entre 1982 i 1973
F4/M4 VETERA MASTER MASCULI Nascuts/des entre 1972 i 1963
F5/M5 GRANS VETERANS FEMENI Nascuts/des abans del 1963
18- Perquè cada categoria sigui considerada com a tal, serà necessari un mínim de 3 participants.
EL DIA DE LA CURSA
Hi haurà servei de guarda-roba i dutxes.
Hi haurà zona d’aparcament.
La cursa tindrà divers punts d’avituallament,Km 3, líquid, Km 6.liquit el km 8,5 esponja refrescant i a l’arribada líquid i sòlit.
L’organització comptarà amb servei primers auxilis.
- Hi haurà grup d’animació durant la cursa.
PREMIS
Tindran trofeig els tres primers de la general tan masculina con femenina així com el primer, tan masculí com femení, de cada categoria.
A la finalització de la cursa hi haurà entrega d’ una bossa obsequi amb productes dels nostres col·laboradors i a mes sorteig d’obsequis dels nostres patrocinadors. A la recollida del dorsal s’entregarà la samarreta tècnica commemorativa de la cursa.
L’organització farà entrega d’un pernil a la primera i primer classificat de la general en cas de rebaixar el record actual de la prova.
NORMATIVA
La cursa serà cronometrada amb xip d’un sol ús. És imprescindible fe ús de dorsal facilitat per a la cursa i que sigui en tot moment visible.
Organització :
La 17ª Cursa Popular Campi qui Pugui està organitzada per la Regidoria d’Esports de l’Ajuntament de Sant Jaume dels Domenys amb el suport del Club Arrabassers del Papiolet,A.C.
Cursa cronometrada amb dorsal xip : Crono Athletic Events
Modalitats:
17a CURSA POPULAR CAMPI QUI PUGUI DEL PAPIOLET
Preus d'inscripció :
Fins al 26-07 : 12 €
Del 27-07 fins al tancament : 15 €
Fins el 26 de Juliol on es podrà triar talla de samarreta. A partir del 27 de Juliol fins al tancament no es podrà triar talla de samarreta.